Dołącz do Nas na Facebook
kliknij tutaj
Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

FILMY PROMUJĄCE GMINĘ ŁUBNICE

 

 

 

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Kliknij aby pobrać

Deklaracja dostępności cyfrowej

Kliknij tutaj



OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA PDF Drukuj Email
Wpisany przez Aneta   

Numer ogłoszenia: 36124 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 12047 - 2014 data 20.01.2014 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Centrum Kultury w Łubnicach, Łubnice 74, 28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8659241, fax. 15 8659241.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.

  • W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w Słupcu zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 737/2, obręb geodezyjny nr 14. Szczegółowy zakres remontu obejmuje: 1. wymianę ścian wewnętrznych działowych wykonanych z płyt gipsowo-kartonowych na murowane o gr. 12 cm z cegły dziurawki na zaprawie cementowo-wapiennej, 2. wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych terakotowych w pomieszczeniach łazienki, kuchni oraz korytarza, 3. wymianę 6 szt. okien drewnianych na PVC, 4. wymianę drzwi zewnętrznych, 5. malowanie pokrycia dachowego /blachy ocynkowanej/ farbą olejną wraz z malowaniem rynien, 6. wymianę rur spustowych ocynkowanych na rury spustowe z PVC 7. remont schodów zewnętrznych, 8. wykonanie ocieplenia budynku styropianem gr. 10 cm wraz z tynkiem mineralnym cienkowarstwowym, 9. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 10. wykonanie utwardzenia działki budowlanej kostką brukową o gr. 8 cm na podsypce cementowo-wapiennej z wypełnieniem piaskiem. zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót w Starostwie Powiatowym w Staszowie, z dnia 11.04.2013, przedmiarem robót, oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 11. wykonanie wszelkich innych robót dodatkowych związanych z realizowaną inwestycji, w tym między innymi: a) tymczasowych zabezpieczeń istniejących ciągów komunikacyjnych celem zapewnienia ciągłości dostępu do budynków (dotyczy chodników, wejść itp.), b) tymczasowych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy, c) regularne sprzątanie terenu przyległego do budynków celem zapewnienia możliwości jego użytkowania i czystości sąsiadujących nawierzchni drogowych, d) wykonanie osłon oraz innych robót towarzyszących celem zabezpieczenia zamontowanych urządzeń (na dachach i ścianach budynku), e) demontaż, montaż oraz roboty zabezpieczające istniejących zewnętrznych instalacji elektrycznych, wodociągowych itd., 12. Obowiązkiem wykonawcy jest utrzymywać porządek i czystość w rejonie prowadzonych prac. 13. Odpady pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i zostaną przez niego zagospodarowanie stosownie do właściwych przepisów. 14. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją techniczną, materiałami przetargowymi, zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz obowiązującymi aktami prawnymi, oraz zapewnić kompetentne kierownictwo na budowie, siłę roboczą, materiały i sprzęt; 15. Wszystkie materiały podstawowe stosowane podczas realizacji robót winny posiadać aktualne: certyfikaty na znak jakości CE, B, alternatywnie deklaracje zgodności z PN lub z aprobatą techniczną, 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na budowie oraz ewentualne szkody, które powstałyby podczas prowadzenia robót. 17. Zagospodarowanie terenu budowy, urządzenie zaplecza technicznego, zasilanie w energię elektryczną, wodę itp. Wykonawca wykona we własnym zakresie. 18. Wykonawca ma obowiązek posiadania, przez cały okres realizacji umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł...

W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w Słupcu zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 737/2, obręb geodezyjny nr 14, oraz jej wyposażenie. 1. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1. wymianę ścian wewnętrznych działowych wykonanych z płyt gipsowo- kartonowych na murowane o gr. 12 cm z cegły dziurawki na zaprawie cementowo wapiennej, 1.2. wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych terakotowych w pomieszczeniach łazienki, kuchni oraz korytarza, 1.3. wymianę 6 szt. okien drewnianych na PVC, 1.4. wymianę drzwi zewnętrznych, 1.5. malowanie pokrycia dachowego /blachy ocynkowanej/ farbą olejną wraz z malowaniem rynien, 1.6. wymianę rur spustowych ocynkowanych na rury spustowe z PVC 1.7. remont schodów zewnętrznych, 1.8. wykonanie ocieplenia budynku styropianem gr. 10 cm wraz z tynkiem mineralnym cienkowarstwowym, 1.9. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 1.10. wykonanie utwardzenia działki budowlanej kostką brukową o gr. 8 cm na podsypce cementowo-wapiennej z wypełnieniem piaskiem zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót w Starostwie Powiatowym w Staszowie, z dnia 11 kwietnia 2013 r., przedmiarem robót, oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji, 2. Wyposażenie świetlicy z dostawą i montażem: 2.1 zestawu kuchennego posiadającego zestaw szafek dolnych i górnych, w kolorze calvados, o szerokości: 260 cm, góra 40/80/60/80, dół 40/80/60/80, materiał: płyta laminowana, 2.2. regałów składającego się z części dwudrzwiowej dolnej oraz dwóch półek, o wysokości 183 cm, szerokości 80 cm, głębokości 36 cm, w kolorze calvados, materiał: płyta laminowana - w ilości 3 sztuk, 2.3. stołów konferencyjnych ze składanymi metalowymi nogami, blat z płyty laminowanej o grubości 18 mm, o wymiarach 150x70 cm - w ilości 10 sztuk, 2.4. krzeseł składanych wykonanych z czarnej stali, szerokość 44 cm, głębokość 46 cm, wysokość 79 cm - w ilości 60 sztuk. 3. wykonanie wszelkich innych robót dodatkowych związanych z realizowaną inwestycji, w tym między innymi:a) tymczasowych zabezpieczeń istniejących ciągów komunikacyjnych celem zapewnienia ciągłości dostępu do budynków (dotyczy chodników, wejść itp.), b) tymczasowych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy, c) regularne sprzątanie terenu przyległego do budynków celem zapewnienia możliwości jego użytkowania i czystości sąsiadujących nawierzchni drogowych, d) wykonanie osłon oraz innych robót towarzyszących celem zabezpieczenia zamontowanych urządzeń (na dachach i ścianach budynku),e) demontaż, montaż oraz roboty zabezpieczające istniejących zewnętrznych instalacji elektrycznych, wodociągowych itd., 4. Obowiązkiem wykonawcy jest utrzymywać porządek i czystość w rejonie prowadzonych prac. 5.Odpady pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i zostaną przez niego zagospodarowanie stosownie do właściwych przepisów. 6. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją techniczną, materiałami przetargowymi, zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz obowiązującymi aktami prawnymi, oraz zapewnić kompetentne kierownictwo na budowie, siłę roboczą, materiały i sprzęt; 7. Wszystkie materiały podstawowe stosowane podczas realizacji robót winny posiadać aktualne: certyfikaty na znak jakości CE, B, alternatywnie deklaracje zgodności z PN lub z aprobatą techniczną, 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno- techniczne stosowane na budowie oraz ewentualne szkody, które powstałyby podczas prowadzenia robót. 9. Zagospodarowanie terenu budowy, urządzenie zaplecza technicznego, zasilanie w energię elektryczną, wodę itp. Wykonawca wykona we własnym zakresie.10. Wykonawca ma obowiązek posiadania, przez cały okres realizacji umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł.


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.6.

  • W ogłoszeniu jest: 45.00.00.00-7..

  • W ogłoszeniu powinno być: 45.00.00.00-7, 39121200-8, 39112000-0.


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.

  • W ogłoszeniu jest: 30.04.2014..

  • W ogłoszeniu powinno być: 10.05.2014.


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest: 04.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury w Łubnicach Łubnice 74 28-232 Łubnice..

  • W ogłoszeniu powinno być: 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury w Łubnicach Łubnice 74 28-232 Łubnice..

Załączniki:
Pobierz (odpowiedz przetarg 1.doc)odpowiedzi na pytania[ ]117 Kb
Pobierz (1.1 zmiana SIWZ.doc)1.1 zmiana SIWZ[ ]50 Kb
 

System CMS Joomla Design: Kamil Kondek Copyright: CK Łubnice 2016

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych dalej: RODO) informujemy, że przysługują Pani/Panu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Dyrektora Centrum Kultury w Łubnicach.

1. Administratorem Pani/Pana danych jest: Dyrektor Centrum Kultury w Łubnicach z siedzibą w Łubnicach 74, 28-232 Łubnice

2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e- mail: rodo@urbanowicz.net.pl

Prosimy kliknij na "akceptuj” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Dyrektor Centrum Kultury w Łubnicach (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych.

EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk